ännu en händelserik helg

Södag idag. bara två dagar till nyårsafton nu. härliht härligt ! dock lider mitt jullov bara närmare slutet, inte lika spännande. man vänjer sig alldeles för lätt när man är ledig. jobb borde förbjudas.

igår blev det en heldag i stan med kära josey. handlade på julrean och slösade massa pengar som alla andra år. men det blev bra inköppta saker, både kläder och inredning så det blev lyckade köp iallafall :) sedan blev vi sugna på utgång så vi åkte hem och käkade, möttes upp i s!tan igen och hem till mig för att förfesta. sen kom våran kära lisa och även bella och höll oss sällskap. mycket trevligt!
blev ett par öl förmycket innan det bar av in till stan. hamnade på harrys men måste säga att det blev en riktigt lyckad kväll!

idag blev de till att ligga i soffan och vara bakis halva dagen, tills kära josse ringde. då blev det till att kläpå sig och åka in till stan. ycket bra middag inne på café sense må jag säga! fortfarane lika proppmätt som när jag gick därifrån så jag ger stället ett extra plus i kanten för ihållighetsmättheten haha!
nu är jag back i soffan oh bara tar det lugnt. tvn får vara min vän även ikväll, men inte klagar jag för det! haha.
ligger och kollar nån film som går på trean med the olsen sisters, ingen höjdare men den får inleda min myskväll helt enkelt  :)

over and out. skriver nog mera senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0