dan efter dopparedan

nu var det ett bra tag sen..men im back! inte hänt mycket speciellt på senaste tiden heller. mest bara tagit det lugnt och jobbat på som vanligt..dag ut oh dag in. men det är vad man måste om man vill kunna hittapå lite roligt i vardagen också.

julafton igår. mycket mysig dag! började med att vi var ute med jobet dagen innan, åt mat och drack massa gott..väldigt gott och alledles förmycket med tanke på att kommande dag som jag var medveten om redan innan skulle bli vääldigt lång.
så julaftonens morgon började med att jag vaknade supertidigt och va hur bakis som helst. drack en jävla massa vatten och två glas med C-vitamin för att få tillbaka mitt medvetande. två stycken ibumetin på det innan det var tillbaks till sängen för att försöka få två timmars sömn innan väckarklockan skulle ringa. men inte gick det. men iallafall när det var dags att ta sig ur sängen bar det av raka vägen till duschen och fräscha upp sig och göra sig julfin..ja så bra det nu gick i tillståndet man befann sig i..haha. Det blev lite morgonmys med julklapsbyten med min underbara pojkvän innan mamma och pappa kom för att hämta mig.
sedan bar det av till min moster, där vi som alla år äter julefrukost och proppar i oss en massa godis. sedan blev det hem till mamma och pappa lagom till kalle anka, med självklart ännu mera julgodis :)
sedan kom min bror med respektive så blev det massa mat, alkohol och julklappar!
Tack så underbart mycket för alla fina paket!
blev till att sova över där, äta julfrukost och sedan bli skjuttsad hem. mycket mycket myig jul med kära mams, paps, bror med flickvän!

så nu sitter jag bara här hemma i min soffa, kollat på alla filmer som går att se av de som visas på våran kära tvapparat och tryckt i min alldeles förmycket popcorn!
min dator har ju varit paj sen i somras med, men pappa har precis fått en ny bärbar å eftersom jag är så snäll fick jag låna den hem till mig tills jag införskaffat mig en egen, tur att jag ör så snäll! (och givetvis att jag har en ännu mer snällare pappa!)


nu skall jag lägga mig tillrätta i soffan och vänta på att mina käraste avsnitt av two and a half men skall börja..Så ha en fortsatt trevlig jul allihoppa!

Merry Xmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0