frostmåndag

idag vaknade jag vid 10. jag är förvånad över mig själv måste jag säga.  så nu sitter jag här, kikar runt på tvn men inget att ha. redan käkat frukost, duschat och gjort mig halvt iordning, men jag har maassor av tid kvar innan jag behöver åka. så passar på att kladda lite skit här igen...haha som vanligt när jag har tråkigt :D

idag skall jag träffa kära emma och kanske bror (beroende på hur hans morgonhumör är just idag) och förhoppningsvis avbocka allt på listan till nyår.
i år igen blir det fest hemma hos bror, skall li skönt. aldrig riktigt förstått mig på domhära jättestora megafesterna som alla skall ha på nyår, det blir bara så överskattat och alla kommer med jättehöga förväntningar för man längtat efter denna fest i veckor...så jag håller mig helldre till ett mindre place med några nära och kära som jag vet att jag har riktigt ball me vilket som :)

det som är tråkigt i år blir att alla brudar splittras i år igen. men vi får ta igen det några dagar efter istället ( ;
nu får jag väll fortsätta göra mig iordning annars kommer jag väll bara bli jättesen istället ( ;

tjing tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0