ingen kanal4 ;O

klockan är strax över två och jag har hunnit med så mycket att jag är alldeles förvånad över mig själv. jag vaknade alldeles för tidigt för det ens skulle kännas som jullov..men får se det från den ljusa sidan och accepera att min dag fått ett par extra timmar bara.
vaknade och va vrålungrig. klädde på mig och sprang ner till ica för att köpa frukost. blev väl ingen lyx direkt men jag fick ju äta mig mätt ändå. toast med äpplejuice helt enkelt.
diskat har jag med hunnit göra, jag är faktist rätt stolt över migsjälv. vet jag att det är dags för diskning så måste jag vila och förbereda mig mentalt ett par timmar innan. men det gik både snabbare och bättre än förväntat så inga sura miner idag för det!

nu ligger jag i min soffa och bara myser med mig själv. täcke och kudde är såklart ocks med!
har nog gått igenom allt som finns på tvn men ingenting som är roligt..ändå tycker man att det borde finnas tusentals program vid den här tiden..det är ju ändå jul och så många som är lediga. men man får väl helt änkelt vara snäll och inte klaga på att man är uttråkad.
när jag satt och bläddrade på tvn märkte jag dessutom en underlig sak..jag har inte kanal4! att jag inte ens har märkt det förrens nu tycker jag är väldigt underligt för att det skall vara hos mig. det va väl för ca 2månadersedan jag bytte tv, alla kanaler va hullerombuller men lixom inte orkat fixa dedär. det kan man ju leva med. men nu, idag när jag verkligen är uttråkad så kommer jag fram till att en av de bättre kanalerna saknas..skit också. som om det skulle få mig på bättre humör.

men nu måste jag sluta klaga. jag skall vara glad att jag iallafall har julledigt och slipper åka och jobba. det lir man faktist på bättre humör av :)
idag är jag sugen på att hittapå nånting, men tror att alla är upptagna idag igen så det blir väl till att bara ha en skön hemmakväll idag med.

nu skall jag leta upp en bra film eller bara sova en stund. måste få alla timmar att flyga! haha

ha det fint! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0