sakta men säkert in på småtimmana

gud denna dagen känns huur lång som helst. hunnit med att dega hur mycket som helst, lagat frukost, träffat mysiga josephine och pontus och käkat upp resturang senses mat, tagit en runda nere på ica oh myst i flera flera timmar till, känns det som iallafall. och ändå är klockan inte ens mer än halv 11.

Och nu är det inte alls långt tills jag flyttar! 5dagar(!!!) om jag skall sätta hela pricken över i:et.
det jobbiga är bara att jag inte ens orkat kolla färg, tapeter eller ens möbler ännu haha. sitter och kollar massor av möbelsidor dag ut och dag in känns det som, men ingenting. förutom lite småkraffs från ikea, där har man alltid ett skert kort! dok inte lika spännande med ett eget hem helt i ikeastil. snyggt men tråkigt.
Jag har iofs hittat en riktigt snygg soffa på ikea. riktigt bra pris på den också, dock finns den bara  ljust vilket inte är det bästa när den skall stå hemma hos fröken kristensen. men det får övervägas innan bestämmelsen skall fastställas.

nej nu har jag suttit hur länge som hellst och letat möbler, men som vanligt, lika mycket pengar i plånboken som när jag satteigång mitt letande för kvällen.


skit också. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0