sköna fredag

Efterlängtade fredag. känns skönt att det redan är lunch, inte alls långt kvar till den sköna tiden halv4 så man får ta sitt pick och pack och åka här ifrån. idag blir det väll bara till att ta det lugnt. romantisk middag med min käraste på sibylla idag. inte helt fel de heller faktiskt. får väl se om det blir till att åka och köpa ny dator idag med, men antigligen är jag alldeles för lat.
har jag tur blir det väl en sväng till biografen kanske, annars blir det soffan med ett rör pringles och julmust. thank god för that lovely tomtedricka! nu måste jag ta vara på min rast med bättre saker..som kaffedrickande och trevligt sällskap haha. me and the oldies helt enkelt. lovely.

see ya, i don't wanna be ya.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0