hemmafest är inte alltid bäst

iallafall inte när man själv måste vara värden och försöka se till att alla har trevligt! iallafall inte när man måste stanna uppe halva natten efter att alla har dragit för att plocka undan de värsta. iallafall inte när man vaknar i doften av fylla. iallafall inte när man måsta damsuga, städa, torka..allt dedär som man precis stressade men att hinna innan alla kom dagen innan.
men på något konstigt sätt så övervinner kännslan av hemmafest iallafall så tar det inte allt för lång tid innan man har alla nära och kära hemma hos sig igen :)

nu har jag iallafall hunnit vakna, haft en mysig frukost/lunch med mina älskare på pizzahut samt handlat mat för ett par dagar framöver och städat hela lägenheten. cred till mig!
nu har jag precis börjat lite smått med att fixa mig, och snart skall jag fortsätta. för sedan blir det spelning som skall förgylla min kväll! tur att man är ledig i morgon så man har en dag iallafall att andas ut helgens alla bravader på.

puss heej nu blir de funky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0