kattjuvning (nej dennis, inte kattstuvning)

nu har jag varit och hälsat på nya bäbisarna, sjukaste sötaste katterna som finns! 
jag måste erkänna att jag har då aldrig varit en kattmänniska. och skall jag erkänna så är det nog för att jag är alldeles förskraj att som skall bitas och rivas. katter vet man lixom inte riktigt vart man har dem..sen satan i gatan! så sjukt söta, och små! det är ju inte sista gången jag va och petade på dom missarna kan jag lova :D 
så i maj när det blir barnpassning, kan det hända att den ena eller båda två försvinner när ni sen kommer hem jim och emma, men bli inte rädda för det. jag tror att de kommer ha det bra där som de kommer att befinna sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0