longboard och måna öl

igår införskaffades det longboards från många olika håll. och en besvikelse var väl inte det! 
jim, dennis, kim och jag sprang runt i hela stan för att leta efter snygga brädor ( eller dennis gjorde och tillslut lyckades han få resten av folket att hänga på hans ide). det slutade iallafall att pojkarna kom hem med varsin bräda och en hel del alkohol som sedan såklart skulla drickas upp ( ;
så det fick bli till att byta om till oömma kläder så att vi kunde ge oss ut i backarna och rulla på ( ; eller grabbarna gjorde. jag fick vara ölbärare och hålla utkik efter bilar. men efter många om och men så ställde jag mig iallafall på brädan och lärde mig åka, haha okej inte stabilt nånstans, men vilken sjuk kännsla! jag hade svårt att släppa taget om brädan efter det, haha så nu är jag så sjukt sugen på att köpa en själv! jag får sno dennis i mellanåt och sedan när jag är bra får jag ta och införskaffa mig en egen ( ;
det kommer nog att få bli sommarens projekt. lära mig att åka riktigt bra och sedan kunna glida lite här och var. åå hade inte dennis tagit med sig sin till jobbet när han pkte i morse skulle jag absolut tatt hans och glidigt ner och handlat frukost till mig!

men istället får jag underhålla mig med storstädningen som jag måste börja med nu.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0