och sollbrillevädret?

tog vägen vart? tänkte jag när jag vaknade. men iofs vaknade jag redan vid halv8 så jag kanske är lite väl mycket ite och cyklar trottsallt. men nu när klockan börjar närma sig lunch så börjar iallafall solen kika fram en aning. å jag hoppas det håller i sig hela dagen så vi får en lika mysig dag idag som igår! för igår fanns det nog ingen som kunde klaga på vädret.

och jag undrar vad det är som har hänt med mig. jag brukar alltid gilla att vara vaken sent vilket gör att jag sover bort hela dagarna. iofs är det väl inte det bästa det heller. men jag vaknar ju ändå lagom i tid när folk brukar börja bli mogna nog att hittapå saker. men inte nu. jag sommnar när jag kommer hem från jobbet. vaknar för att äta middag och sedan går och lägger mig lika fort som disken är diskad. fredagar likadant. så jag vaknar riktigt tidigt nästa morgon, är vakn en stund för att sedan somna om för att vakna nångång passande till kvällen. sedan stendäckar jag i soffan igen långt innan det igentligen är alldeles förtidigt att gå å lägga sig igen..hejsan jag är det sociala tjejen! haha.

så helgen hände det inte mycket mera än att bara sova. var iofs vaken en stund igår ftermiddag då det bar av in till stan med älskling för att få veckodosen av mc donalds och sedan en fika på det. sedan var det hem till soffan och sova ett tag till. 
idag vaknade jag lika förargligt halv8. dock kunde jag inte somna om så jag har legat i soffan och sett på barnkanalen hela dagen hitils. blivigt arg för inga bloggar har blivigt upptaderade så jag har hafft någonting och läsa, haha. jag har blivigt en riktigt bloggnärd nu faktiskt. inte sådär själv, för kladdar mycket här gör jag då inte. egentligen orkade jag inte nu heller så jag tvingade faktist mig själv till det för att få lite tidsfördriv. jag läser en sjukt massa bloggar nu, haha och det roliga är att två st som jag faktist tycker om att läsa, eller tycker om och tycker om. dom är roliga iallafall, resten läser jag bara och stör mig på allt som står. haha läser så jag skall kunna få skratta åt någon som gär bort sig :D  
ungefär som tvprogramen jag nämnde i nått inlöägg innan. jag tycker inte om dom, jag stör mig på allt. jag klagar högt för mig själv och hånskrattar men jag får ändå ett beroende av att jag måste läsa allt...haha det måste helt enkelt hända förlite i mitt egna liv så jag måste tracka ner på alla andra för att känna mig bättre då jag bara sitter hemma heeela dagarna. haha så måste det vara !:D

nu sitter jag iallafall och smågluttar på tvn som visar simpssons för fulla muggar och sitter och kladdar lite här. skall försöka komma på nånting vettigt att göra tror jag.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0