påsken död för 2009

sista dagen på påsklov etmen glad är jag. idag blev en fin dag med mina vänner och vad gillas mer än då? NAADA!
mötte upp josefine och josephine och sara i stan, blev till att shoppa och äta mat. blev dock inte många påsar att bära hem mer än de från hemköp, men vad gör väl det ( ; det blev till att köpa mys och sedan en spårvagnsfärd hem till mig fär att mysa ner oss i soffan. idag var nog den mest händelserika dag på hela mitt fyradagarslov, haha! inte illa pinkat( ;

förövrigt har det bara varit slappt. lite fest och lite svärmor. inte mycket mer än då.
årets första grillning fick vi igår också. mumsans fillibabba!

nu är det tvmys med mig själv eftersom alla mina kära har lämmnat mig. harry potter fick vara min vän restrerande kvällen fram tills u när jag fick reda på att även ballar av stål kan förgylla!

nu är påsken över för detta året så nu är det bara att ladda upp inför valborg, då blir det nästa långledighet, me like!


nu flyger påsken ifrån oss!


men nu skall vi inte vara dom somär dom, så nu blir det mera tv gloning innan sängen kallar!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0