"prisa gud! nu kommer skatteåterbäringen!"

såja. nu var man här i hem nr2 igen :) maten är lagad och uppäten, disken redan diskad. å jag är proppmätt!
visst är det bland de härligaste kännslorna man kan tänka sig. riktigt sådär lagom underbart mätt. inte proppmätt då mår man bara illa, men å vara sådär riktigt perfekt, typ som nu, haha! lovely food, flytta hem till mig bara :D

så nu sitter jag och har absolut ingenting kvar att göra fördagen. förutom att besöka mr. shower. men det tar vi senare ikväll tror jag. just nu känner jag mig alldeles för lat. så nu är det nördning framför datorn och smågluttande på tvn som gäller. haha de mycket omtalade programet made som går på mtv. haha finns nog ingen, elelr iallafall inte många som gillar det. men det är ju trattsallt ett såntdära program som man måste se om man råkar sätta på exakt rätt kanal vid rätt tillfälle. jag hatar egentligen sådanna program. man sitter och stör sig på allt som sägs, allt som görs etc etc ja ni fattar. men ändå måste man fortsätta se programjävelnet..haha ilandsproblem :D ja ja, det finns iallafall alldeles förmånga sådanna program för min smak. men nog pratat om dedära.
Så idag, bättre sent än aldrig, när jag kom hem låg mitt efterlängtade deklarationspapper nedanför dörren. å glad blev jag!
fick mer pengar än jag räknat med men mindre än jag hoppats på. så nöjd blev jag ju iallafall, och det är ju huvudsaken. men det blev en halvtaskig summa för att bara lägga undan, så nu skall planerna läggas på om det skall bli lite inredning eller om jag helt enkelt bara får en rejäl summa med pengar att shoppa loss till max för! det är ju varje tjejs dröm egentligen så får jag bestämma så blir det nog kläder för hela slanten! skcikade iväg sms om att jag godkände alltihoppa med så pengarna kommer ju lagom till midsommar nu, å vad är roligare att köpa än vår/sommarkläder? nä jusde! NAAADA! haha im so happy happy :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0