torsdag minsann

japp, nu har det inte gått många dagar, men jag är redan tillbaka med bloggandet, haha tummen upp för mig!

blir man inte alldeles till sig av sånt hära fint väder? även om man vaknar och man känner att allt är skit, allt som kommer hända är skit och kroppen och klädvalet är skit. så tickar klockan framåt och solen kikar fram. PANG! säger det sedan är man på världens bästa humör, och inget kan stoppa en! mohahahaha!
ungefär sådär bra känns det just nu.
älskade att jag va klar med mitt arbete långt iförväg idag så jag kunde njuta en extra timma i solen innan det var dags för utstämpling. dock var det bara att åka raka vägen hem för att göra vissa måsten. men ändå håller humöret i sig alldeles lagom mycket! eller egentligen hade jag inga måsten. men va tvungen att åka hem och byta till den älskade skinnjackan och hämta solbrillor! dock hittade jag ( förlåt jag vet att det är både äckligt och mycket mycket slarvigt) massa disk här hemma som måste tas tag i. det hade jag helt glömt av. så det var egentligen ett omedvetet måste att åka hem iallafall.
så nu på listan står det att jag måste diska, sedan får det bli klädbyte, plocka fram solglajjerna och skinnjackan. sedan bär det av hem till min muskelman för matlagning. idag blir det minsann lax och pasta. me like! men eftersom handära har träning blir det jag som skall laga maten ännu en gång. och eftersom allt skulle vara tillagat på ett speciellt sätt enligt älskling så ligger det en receptlapp på bordet när jag kommer, haha. jag tar det som att han inte litar på min instinkt på mat! haha men jag kan förstå honom, ofta överraskar jag migsjälv när det gäller matlagning :D

igår! vilket väder och vilken värme! jag spenderade min eftermiddag med mina mysigaste i hela vida världen. träffade josey och josse i stan så blev det lite shopping och mys på lejontrappan i vårsolen. jag älskar dessa dagar!
men nu måste jag slå ihop datorn och få lite gjort härhemma så jag kan åka vidare till mitt andrahem snart

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0