vårlördag

så har man vaknat ännu en dag. inte ens behövde jag ta med täcke och kuddar till soffan efter uppvaket eftersom min fina fick sova på soffan inatt, haha! så soffan var redan färdigbäddad att krypa ner i ( ; (han sa att det berodde på att han hade för ont i nacken för att kunna sova i sängen, men jag tror mer det berodde på att jag antingen knudde förmycket eller för att jag snarkade alldeles för högt..)

så nu ligger jag här och suktar efter mat. magen kurrar men ingenting att äta hemma :( bara massa mat i frysen. men dte är ju lixom ingen frukost.
idag tror jag att det får bli storstädning, solen är ju ändå framme  och gör människor på bra humör, så kan lika järna passapå när humöret ändå tillåter ( ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0