äntligen!

nu har jag kommit iordning så bra i min lägenhet! eller det är klart, fortfarande en hel del kvar att göra, men jag är långt ifrån där jag var för ca en vecka sedan. när alla kartonger bara stod huller om buller i hela lägenheten. 
köket och sovrummet är ju iallafall så gott som klara. allt porslin, mat, gardiner, matbord, säng, lakan och allt som hör därtill är nu på sin plats! har även satt upp soffan och fixan tv och allt såntdära. iofs skall jag köpa mig en ny tv, skall bli en 42tums platttv. men mer än så har jag inte ebstämt mera :D
sedan blir det väl av till ikea någon dag också. måste ju köpa det sista å att jag kan bo där med! elelr egentöigen det ensda som fattas innan jag kan bo där på riktigt nu är bara duschdrapperi och något slags skydd in till badrummet eftersin jag har bästa insynen, sedan kommer jag och min kära trea bli oskiljaktiga! haha
jusde, måste ringa till min hyresvärd och kolla när dom skall tapetsera mitt walkingcloset så att jag kan börja packa in alla kläder osv, men det får bli i morgon. för som varje morgon resten av veckan så har jag glömt det även idag. gillar inte de dumma telefontiderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0