bla bla bla

nu känner jag att jag bara har en massa onödig skrivblajja i mig för jag har ryck i mina fingrar.
inte upppdaterat på ett tag heller, men bla bla bla ingen läser ändå förutom dom om redan vet vad jag har gjort :D
så allahjärtansdag i lördags, söndagsmys igår och redan måndag idag. tiden går snabbt när man har roligt, som dom gammla männen och kvinnorna säger som har upplevt det mesta i sina dar. idag blev det fika med jossegossarna, det va trevligt och mysigt så jag klagar inte!

hm, nu vet jag inte ens vad jag skall skriva.
i fredags bjöd jag hem mig själv till emmaslemma. satt hemma hos henne, snackade massa skit och drack lite väl mycket vin. malin hälsade på en stund, mycket trevligt. soffan fick vara min vän under natten, och vi avslutade våra mystimmar med kaffe och cigg på ballen. underbara sol som kommer emellanåt! (ja, när det väl passar den vill säga. egotrippade soljävel). sedan traskade jag hemmåt och överlät väntiteln till min egen soffa istället.

sedan hem till älskling som bjöd på fin mat och skräckfilm. det gillades till max :)
söndagen blev mest slapp, som alla andra söndagar i stort sett. familjemiddag och filmer, så det skall vara.

ja jusde! beställde min dööösnygga väska i fredags också! jag ångrar mig inte det minsta! men nu har jag inte tid med dethära längre. skall ringa och se om jag får liv i min man som antagligen ligger dödssovandes i soffan som vanligt :)
puss och kram till josefine, josephine och dennis, mina trogna läsare! haha

 
snyggingväska. snygga josse och josey
ingen bild på tjockisdennis men han klarar sig i hope!



puss och kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0