döcool!

Radioanka   149:-  www.coolstuff.se


Att lyssna på levande ankor är ganska tråkigt - mest en massa baaaap baaap baaap - men tänk om ankan hade en radio i sig! Då skulle den kunna låta till exempel "IFK Göteborg - Djurgården, ett ett i halvtid" eller "kvällens studiosamtal handlar om människans relation till universum" eller "I´m bringing sexy back, them other boys they don´t know how to act" istället. Och det vore ju onekligen ett fall framåt.

Men ankförbättringen slutar inte där. Istället för att behöva gå till en sjö eller älv för att träffa ankor kan du ha den här i ditt badkar eller dusch. Den är nämligen av plast och helt vattentät!

Och, jag vet att ni knappt tror mig nu, ankan bär på ytterligare en enorm fördel gentemot att bada/duscha med en levande anka: Den har en inbyggd digital termometer som känner av exakt hur varmt vattnet är.

Alltså: Den spelar skön musik, den är en vattentät skön badanka och den ser till så att du inte skållar dig i hett vatten. Finns det nåt mer att önska? (I så fall får du bygga din egen anka. Lycka till.)

 

Haha så ball! min kära dennis har lovade att han skulle beställa två stycken när lönen kom, och idag har den kommit! så nu har han ingen undanflykt att komma med, för nu har jag blloggat om den och sagt att han lovat köpa till mig, så snart kommer jag att skaka så mycket rumpa i duschen va! keep that good work! haha i love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0