fortfarande sjuk

å jag har verklgen så långtråkigt nu. är så trött på att sitta hemma och vara sjuk så jag faktist långtar tillbaks till jobbet. men idag så känner jag mig faktist mycket bättre, så förhoppningsvis kanske det kan bli lite jobbettime i morgon. haha när jag väl är där i morgon, ja i de fallet om jag nu mår så bra så att jag orkar jobba vill säga, så vet jag redan nu att jag kommer totaländra mig så fort jag vaknar av väckarkockan i morgonbitti, haha men nu så är det faktist inte kul att vara hemma mera. varför är det alltid så ? jag vet att jag inte är den ända som känner så heller, så varför saknar man jobbet så fort man är sjuk och längtar endast efter semestern när man väl är där? 

nu sitter jag hemma hos pojkvän. har hostat sönder mig hela morgonen och där emellan skurat badrummet. skall bli kul att se om han ens märker någonting när han kommer hem...haha! men nu skall jag hoppa in i duschen och se om jag inte orkar ta mig ut till lägenheten iallafall. har trottsallt ett brev som jag måste vidarebefodra, men orkar inte..
skall se om jag är teknisk med och fixar att sätta upp midd modem med, i så fall kommer det säkerligen flera inlägg ikväll ( ;

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0