måndag

god eftermiddag gott folk!
nu sitter jag här i köket, nyäten och mätt. nudlar med wook till middag idag, mm!
idag var jag ju som sagt ledig, skönt det ! började med att jag tog mig en välförtjänt sovmorgon ( klockan ringde  8.00)
för att sedan stapla mig in i duschen. efter de blev det frukostlagning och sedan den vanliga dagsrutinen av sminkning och klädval. sen till brunnsbo för sista gången och lämmna in nycklarna. sedan längre ut på hisingen och hem till min nya lägenheten, mitt hem! :D började med att få iordning på ett rum idag iallafall, dammsuga, svabba och skura för att sedan ställa sängen på plats, bädda ed nya lakan och bygga ihop lite möbler som skulle upp. byde städning och byggning idag, spikat fast lite sladdar och hängt upp lampor i taken också. hunnit med massor idag det känns skönt. och i morgon efter jobbet kommer pappa så bär det av till ikea för att handla gardinstänger, rullgardiner m.m det ses fram emot! 

efter jag varit i lägenheten mötte jag upp emma ute i biskop för att samåka in till stan, hon skulle ju ändå åka och jobba då varför inte sällskapa ( ; gick omkring lite i stan innan det var dags för henne att åka vidare, så jag begav mig hemmåt för att laga middag. 
så nu sitter jag här och väntar på klockan så jag kan åka och träna, inte rört nig på evigheters evigheter nu känns det som så det skall bli skönt att komma igång igen! så nu måste jag börja packa min väska och göra mig ordning innan det är dags att åka. 
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0