mera babbel


EFTERLYST   KL 21.00   TV3

jag har för tråkigt för att inte skriva nu, haha. förra inlägget var så skönt att skriva av sig så det får bli ett till.
nu är jag tillbaks i soffan efter duschandet också. skulle allt ha kostat på mig ett varmt långt bad, var sjukt sugen på det, men lat som jag är orkade jag inte stå där och vänta på att allt vatten skulla fyllas på haha. så det fick bli till att duscha en snabbis och sedan packa min träningsväska. passade på att diska efter maten och plock iordning på mina kläder. får jag säga det själv är jag nöjd med mig själv för ikväll! :D plockat fram nya kläder tills i morgon också, så kan jag sova 15min extra i morgonbitti, att få sova 15 min extra på morgonen känns som flera timmar om det skulle varit i vaket tillstånd :D 
nu skall jag pysa iväg till köket och plockapå mig nått att knapra på till tv:n, sedan ett par partier tiepel och till sist sängen, haha en vanlig kväll helt enkelt :D

godnatt, sov så gott och puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0