sjukdag

onsdag idag. segt segt. är hemma från jobbet och mår inte alls bra. började med att jag mådde skit redan på jobbet igår, men eftersom jag ändå redan tagit mig dit kunde jag lika järna jobba hela dagen ut. så det blev till att åka raka vägen hem och lägga mif för att sova ett par timmar. så det blev ingen storshopping på ikea igår inte.
idag vaknade jag med stans huvudvärk och kännde mig äckligt febrig. fortfarande inge bra men känns lite bättre nu iallafall.

bestämt mig för snyggaste knivstället nu med, eller jag har vetat att jag skall ha de länga nu, men inte orkat ta mig i kragen och köpa det ännu. men nu är det nära tills allt är klat och jag kan bo där så nu får jag se till att köpa det med!

Chilli 999:-

får bli den av alla presentkort jag har liggandes hemma, spanat in lite olika öronlösa kaffemuggar med, skall bara bestämma mig för vilka innan det blir shoppimgdax!
eftersom vi passar på att tvätta nu med när både jag och älskling är hemma och är sjuka så ligger alla sängkläder i blöt nere i tvättstugan så jag får nöja mig med att krypa ner i soffan med en filt och myskläder på mig för att hålla värmen. så nu blir det till att lägga mig och läsa lite twiligt! sjukt bra bok, synd bara att jag är så sämst på att läsa så det tar ett par månader för mig att läsa ut en bok, lyckas alltid somna tidigt på kvällarna så läsning hinns lixom inte med, men nu när jag ändå är hemma och inte har någonting bättre för mig så får det bli läsning! twiligt, here i come!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Du är en söt gurka som ska ner till tvättstugan!

2009-02-04 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0