städsöndag

09.30-18.15, det måste vara rekord i städning. 
vaknade kvart i nio då mamma ringde och väckte mig. jag hade egentligen vaknat tidigare, men som vanligt somnade jag ju om efter väckarklockan ringt. så stressa upp för att klä på mig och sedan åka hem till brunnsbo. (mellanlandning på pressbyrån för frukostköp givetvis!)
storstädning för hela dagen, inte förrens långt efter mörkret kommit blev vi klara, men sjukt så rent det blev! så i morgon blir det tilll att ta mig till brunnsbo igen för att lämmna nycklarna, sedan till den nya lägenheten och börja fixa där, tagit ledigt från jobbet imorgon med, sjukt härligt att slippa söndagsångesten för en gångs skull! 

nu skall jag lägga mig och dö nånstans, är helt slut efter dagens städning.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0