5 dagar kvar! :D

sen sitter jag hemma i min nya lägenhet och pillar med allt som går att pillas med, längtar så otroligt !:D all tapetsering är ni kvar, så nu är det bara till att ta sig i kragen och åka dit för städa, mindre roligt men absolut så värt!
sen kommer alla nära och kära och hjälper mig och flyttar in, skall bli riktigt mysigt ! ( ;
 i helgen blir det ju till att fira nyår med min kära pojkvän å hanns vänner med, skall bli spännande faktist !

utgången i lördags blev mycket lyckad! träffade ju underbara josefine och josephine. hem till josseblond (josefine) för att förkröka och träffa hennes två jobbarkomissar :) gillade kvällen skarpt! sedan bar det av in till stan för att slösa lite pengar ute. haha tyvärr inga bilder från kvällen! dom blev inte riktigt värda att visas...haha trust me !
riktigt bra kväll och hoppas det inte dröjer långt nu innan vi ses igen kära kära brudar!

...men ännu är det bara måndag. inget speciellt som hänt alls idag..bara jobb och hem för att packa. haha jusde! va på hälsoundersökning på jobbet idag, kan inte ens med att ljuga så dåligt ligger jag till haha ! så jag fick en veckomatlista som jag skall försöka hålla (HAHA), men vi får väl se hur det går..började väl inte så bra när jag åkte direkt därifrån till mc donalds kanske..men hon sa att hon förstod om jag inte började med det redan idag, så jag skyller på henne :D sen va det ju dethär med alkohol, träning och rökning. så trappa ner på rökandet, träna mycket mera än vad jag gör och bara dricka vin när jag är ute, så skall jag ( enligt henne iallafall) komma i både bättre form och hälsa. det låter ju rätt bra faktist :D (sen va ju matlistan rätt så frästande faktist om jag får erkänna det!)

sen när jag väl va hemma var det bara till att sätta igång och packa. fick en hel del gjort faktist, mer än vad jag trodde iallafall. så det känns som att jag kommer att hinna med det mesta inför flytten nu! har ju hittat soffa och lite småkraffs till lägenheten nu, så jag har kommit en bra bit på vägen det känns bra! hittar dock absolut inget bord till köket, inte ens ett snarlikt av de jag tittat på innan ( bordet jag hittade för ca ett årsedan som jag absolut fatsnade för, men som verkligen inte finns någonstans längre..inte ens på blocket :O ) , så funderar på att köpa nått "okej" som jag hittar och bara måla om det. eftersom svart bord tydligen är rätt omöjligt att få tag på..

så nu sitter jag bara hemma och väntar på att jag skall bli tillräckligt trött för att kunna sova snart. blir ju en tidig uppochhoppa-dag i morgon också. 
two and a half men nu ju! finns inte många program som kan slå det faktiskt! haha och dom kan ju knappast hitta nån annan unge som skulle passa rollen som jake, haha så klockrent! :D
Angus T. Jones


skall hälsa från dennis att han vill att jag skall blogga om hans fot med, han skadade den på träningen så nu visar jag hur mycket jag bryr mig genom att skicka ett kryapådig-inlägg till honom, haha!

här har vi den skadade foten i fråga.


nu skall jag krypa ner under täcker i soffan och mysa med min gos till det blir läggdags. kommer väl mera bloggande i morgon om jag inte kommer till att bli allt för upptagen med att fylla mina kartonger!

tjingelling !

Kommentarer
Postat av: Anonym

aj... stackars fooooooot :( Hoppas den blir bättre snart

2009-01-19 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0