"att packa, eller attt inte packa.. "

fick ett jätteryck efter jag skrev inlägget och började packa en hel del till, skall försöka hinna med lite till hade jag tänkt, men får se hur det blir med det. packade ner resten av alla kläder i garderoben, en del plagg fick åka rakt ner i sopptunnan, men hittade massa kläder som jag helt glömt av, sånt är alltid roligt, framförallt när det är kläder som man verkligen älskade ! ..ja när man väl kom ihåg att man hade plaggen iallafall..
sedan en hel del med kläder som man får ågest över om man skall spara eller inte, men lika bra att plocka ner och slänga nästa gång det är dags för rensning :D

snart är det topmodell med, så skall jag hinna måste jag börja med packningen strax igen, haha det är givna tisdags och onsdagsprogramet nu, går inte att missas!
så nu blir det till att förgifta mig lite och sammla krafter till att dyka ner i flyttkartongerna igen ( vilket egentligen är snuskartonger som jag snott från jobbet, dock riktigt små så det krävs väll 4sådanna om man skall komma upp i en vanlig flyttkartongsutfyllnad..)

 
mitt för engångs skull fyllda kök, haha!

men men, kommert säkert flera inlägg inom kort, kanske senare ikväll om jag har tråkigt. så nu skall jag göra mitt här hemma. tjing tjing!
 


Kommentarer
Postat av: Dennis

Bra jobbat! Mkt bra måltid efter ett ordentligt mma-pass...

2009-01-20 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0