back i soffan

haha precis som alla kvällar! å som även alla andra måndagar sitter jag nu i soffan och tittar på våran bästa jake!
å till alla segisar som inte förstår så menar jag ju självklart skönaste serien two and a half men!

sen sista jag skrev har det hunnit hända en hel del faktist, men min underbara ligger och ropar efter mig så jag måste ta dethär snabbt, haha inte för att bloggandet skall gå före honom kanske, men som vanligt är jag bara på skrivhumör, haha å även fast jag vet att knappt en jävel läser vad jag skriver ändå så på nått sätt känns det skönt - och missförstå mig rätt nu -  man känner sig lite små"viktig", haha!

fredagen blev det till att åka till lägenheten och städa alla golven ännu en gång, sedan bar det av hemmåt, fräcsha upp mig och sedan hem till bror, för att sedan där träffa lite mera folk och sedan in till stan för att kolla millepille när hon hade spelning. eller a, tävling. kom 2a av 10, det är sjukt bra de !

sedan lördagen var det flytt hela dagen, skönt att äntligen få det gjort! sedan var det ju hem till pojkes vänner å ta vara på den asiatisaka nyårsdagen ( ;
natten till söndag blev det sovaövertime hemma hos svärmor och stanna där hela dagen för att äta oss tjocka och möra, jag gillart! :D

och idag som vanligt måndag och tillbaka till jobbet. lika segt efter varje helg, aldrig skall man hamna i någon skön veckorytm, och om man väl lyckas hamna där så är det precis innan semestern så då försvinner den rytmen lika fort igen som den kom..men thats life!

nu ropar min gos efter mig så nu skall jag krypa ner i soffan och mysa innan det blir dags för sängen!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0