Boooh!

tummen pekar megamycket nedåt !
fick ett sms idag som förgyllde min dag, MIN TRÖJA HADE ÄNTLIGEN KOMMIT!!
längtade såå tills jag skulle få hämta ut den på posten. men när väl tröjan provades var den alldeles förliten. ändå hade jag mätt och grejat för att verkligen få rätt storlek, men tji fick jag. supersmå storlekar från zoovillage.com ju, eller så har jag gått upp megamycket sen i tisdags...

efter jobbet mötte jag upp min kära pappa på backaplan. dax att köpa mitt köcksbord! döläckert om jag får säga det själv ( ; självklart en hel del annat småplock med, men det hör ju till.
efteråt körde vi till den nya lägenheten för att lasta av allt och hämta mina städgrejer och efter det bjöd jag in mig själv på mat hos bror. eftersom vi är nästan grannar nu så kan jag gott och väl få komma och hälsapå hur mycket jag vill, haha! mat och film, sedan bar det av till backa för att städa. sjukt vad jobbigt. "fönster, dammsuga, tvätta golven och skura spisen, det måste vara allt. fixar vi lätt på en helg jag och mamma" ja visst tjena. bara fönster och lister i ETT rum tog två timmar för mig, man skall aldrig underskatta varken tid eller arbete har jag lärt mig idag...de som jag trodde va allt var inte ens i närheten av det som skall göras. suck. min helg som jag trodde skulle gunna bli ändå rätt lugn och ge mig mycket vila försvann ut i intet. bara sju dagar kvar tills nästa helg!


Bord YORK + 4 YORK stolar svart MDF

Per set 2299:-


nu blir det nånting snabbt ihopkokat som min man fixar till mig. sedan blir det dusch och sängdags.
träffa snyggingbrudarna i morgon också, i love!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0