helg helg helg !

och så var det fredag..skönt ! me like.
igår va jag me lisa på gymet igen, haha sånthär skall man väl inte nämna men gammeltanterna låg ju långt över oss i både kroppen och konditionen, där kännde vi oss inte speciellt attraktiva precis haha :D till saken hör att vi gjorde nått pass som jag inte alls kom ihåg vad det hette, ingen aning om va det va innan jag gick dit heller men nått boxningsrelaterat typ. inte bara de att vi kom en kvart sent till passet, vi var döda efter bara en halvtimma. då menar jag döada. benen bara vek sig och totalstrejkade, knallröda i ansiktet och blöta som om vi precis kom från duschen...haha tog pauser och tittadepå när alla andra "svettades" haha och till saken hör ju till att dessa tanter såg lika pigga ut som de säkert gjorde 20 år tidigare. fitta kroppar och inte en enda svettpärla kunde skådas..haha detta är ju pinsamt! :D men men, ge oss ett par ggr där så kommer vi väl ikapp så småningom..haha förhoppningsvis!

idag blev det till att stiga upp och gå till jobbet som alla andra dagar. inget speciellt som hände där idag heller, bara massa tjöt och kaffedrickande. klockan blev halv fyra så då var det dags att trängas i skåpen med alla andra brudar för att byta om. på hemvägen blev det stop på systemet för att inhandla helgens heligheter med ( ;  (jag har ju kommit undan soppas bra att tapetseringen betalas i pizza och bärs, haha!)
Så nu sitts det bara här, hemma i pojkväns soffa och degar massvis. snart blir det till att åka in till stan med för att käka middag. sushi på dagens meny yammie! sen hem till bror och ha filmkväll, ses mycket fram emot faktist! här alltid lika trevligt där borta i mitt nya hood :D

i morgon skall jag hem till mitt nya place och kolla hur det går för dom, bara fint hoppas jag innerligt! haha. så blir de till att läggapå sig lite mera fett innan det är dags att åka hem till josey på mysig vinkväll med både nya och gammla brudar, do love att träffa nya människor så det ses fram emot en hel del det med!
nu måste jag börja kläpå mig och allt dedär innan det är dags att ge sig av. kommer med uppdatering om ´mogondagen på söndag antagligen! :D både bilder och balla kommentarer om jag inte är hel ute och cyklar, för en kväll med mina favoritjossor blir adrig varken tråkig eller ointressant, så håll i hatten och varva ner så återkommer jag med mycka gott att berätt på söndag! :D

big mamma chao!

sen i morgon

Kommentarer
Postat av: Dennis

Du är tuff!!!!

2009-01-16 @ 19:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0