kära kära helgdag

igår efter jobbet blev det till att träffa flickorna i stan. handlade lite behövligt i både klädaffärerna som inne på systemet innan det blev hemfärd till pontans lya. mycket bra förfest innan det bar av in till stan. dock åkte jag hem när de andra fortsatte vidare. men hade det riktigt trevligt!
idag fick jag sova ut äntligen. längtat efter denna sovmorgon alldeles förmycket. sedan hem till bror för att fira kära emmas 24årsdag :) sjukt god mat! ( tackar malin så mycket för maten!) mycket givande(!?) samtal och en hel del slänga käfft, haha så det skall vara med andra ord. sedan skulle jag egentligen åkt till gammla lägenheten för att börja röja, men en snäll pappa som jag har så gav han mig ledigt från det och sa att vi jobbarpå extra mycket i morgon istället. så 09.00 söndagmorgon skall jag ha fixat bort allting som nu står kvar i lägenheten så det bara är till att börja skura och putsa. längtar så mycket tills om 24timmar då förhoppningsvis allting skall vara klart! 
nu skall jag kolla massa skor innan det blir till att krypa ner i soffan med underbara mr. pojkvän och gosa till en bra film!

hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0