lördagsbabbel

hej hej kär vänner!
sitter hemma hos bror nu, precis käkat en rikigt bra pizza och fått i mig massa öl, det gillas !
va ju hemma här igår med, kollade massa film och hade det trevlig :) sov över här och i morse blev vi hämtade av emmas pappa ( som för övrigt är underbar och tapetserar hela min lägenhet!) som körde oss till willys för att handla frukost och sedan till lägenheten för att äta den och börja tapetsera. eller ja, emmas pappa och bror tapetserade medans jag, emma och jim satt och kollade på och snackade massa skit :)
sen blev det tillbaka till hem till jim och emma för att äta pizzan.
nu sitter jag och väntar på att dom skall bli klara så att vi kan åka iväg. eftersom dom skall in till stan för att spela biljard och jag skall hem till josey den underbara, kan jag likajärna vänta på dom så jag får sällsap till stan iallafall. kan ju inte bli helt fel.
nej, nu skall jag ut till henkepenke och hålla han sällskap med vattenpipsrökandet medans vi väntar på de andra två sengångarna :)

puss och kram jag vill ha barn
(nångång i framtiden iallafall..)

snyggingbror och fräschingemma i thailand. ägarna till ett av alla mina hem :) måste ge dom cred till att jag har mer makt över deras soffa än vad dom själva har! haha

Kommentarer
Postat av: Dennis

hihi den va fiffig!

2009-01-18 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0