slösapengar-dag!

430:- www.zoovillage.com

snygg, snyggare, snayggast! tänkte att jag skulle fördriva lite tid här hemma ensam i soffan. och självklart hamnade jag på massa webbutiker som vanligt! kunde inte hålla fingrarna i styr när jag hittade denna, jag kännde en kärlek till den så jag va helt enkelt bara tvungen! haha
började egentligen med att efter jobbet springa in på chilli och beställa min soffa, tittat på den innan, men igår när jag var förbi affären och tittade på den igen fick jag samma fjärilar-i-magen-kännsla som för tröjan nu, så efter en hel dag med ångest om jag skulle köpa soffan eller inte, så blev det iallafall fred mellan mina hjärnhalvor så jag hade inget annat val än att spring till chilli för att beställa den! så om 5veckor ( eller antagligen längre tid som på alla beställningsvaror) så blir det inflyttningsfest, så ladda gott folk!  ( ;

varit hemma i gamla lägenheten idag med, lisa och hennes mor & far kom förbi för att hämta bokhyllan, så det blev till att bära ner skiten alla tre trappor. tungt och otympligt så jag är glad att jag slapp hjälpatill att flytta upp den till dom igen ytterligare tre trappor upp igen, haha men jag önskar er lyckatill! :D

nu kommer snart min andra hälft hem efter ett hårt träningspass, och snäll som jag är har jag lovat att ha middag färdig. så nu måste jag inta min platts i köket och fixa en brakmåltid på några få minuter!
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0