torsdagkväll

sitter bara hemma i soffan, tänkte att jag verkligen skulle behöva hela dagen på mig att packa ner det sista, men fanns inte alls mycket kvar att packa. känndes som jag skulle ha mer än dubbelt så mycket att packa än vad redan är gjort, men det ända som skall göras nu är att plocka ner den stationära datorn och plocka ur maten ur skåp och kyl, men det får vänta tills i morgonkväll eller  lördagmorgon innan allt folk kommer för att hjälpa mig.
så i morgon hoppas jag på att jag får sluta tidigare från jobbet så jag hinner ner till den nya lägenheten och skura det sista, sen är nog det mesta klart!

hittat en sån grymt snygg fotölj som jag vill ha i sovrummet med! men priset är irriterande saftigt. har redan en som funkar lika bra, dock inte alls lika snygg, men men får se hur mycket som blir över pengamessigt efter de övriga möblerna är inköppta. antagligen inte mycket alls, men lite är ändå något ( ;     ( i sådanna fall skall jag nog ta och kostapå mig en ny mobiltelefon med, det är ganska behövligt!)



Länstol

kan kompletteras med ryggfilt
bredd 80 djup 74 höjd 106 sitthöjd 37
Träslag bok eller ask
Ytbehandling olja, såpa eller tempera
Stoppning sits sadelgjord hampa, linneväv, kroll, tagel, vadd, kuddar fjäder, ryggfilt maskinfilt
Klädsel lin, ull m.m., skinn, fårskinn

bok  14 600:-
ask  16 900:-



ryggfilt vadmal  2 700:-

www.norrgavel.se  (just nu har dom även 20-70% på hela butiken!)

Okej, den är alldeles för dyr, men drömma får man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0