trettonde januari tvåtusennio

precis som igår är jag på lika bra humör idag ! skönt skönt skönt !
som vanligt var jag sur och grinig på jobbet, tisdagar brukar ju precis inte vara dom bästa..men såfort jag kom därifrån blev det mycket bättre! mötte upp min pojk i stan och bjöd han på en mycket bra tacobuffè. tack snälla mattant för den fina maten du göder oss med! sedan hemgång för att packa väskan, ta sig in till stan igen och möta upp lisa för att senare åka bort till gymet. häärligt! eftersom vi får sola gratis va vi ju inte fega för att ta en titt på solarierna efter duschen heller. nu känner jag mig faktiskt ovanligt snygg och fräsch, haha men det lär väl bara hålla i sig tills i morgonbitti när det är ny dag :D

haha, ända sedan jag började kladda här har han inte gjort mycket mera än å töntförklara mig ( men han letade upp mig på bloggen själv, UTAN att ha minsta susning och vilken blogggrej jag hade eller mitt anvndarnamn , och han läser den regelbundet hostpremunanthost så lite intresserad måste han vara..?), så för inte alls många minutersedasn bestämde han sig för att skaffa en han också, haha så allt för nördigt kan han ju inte tycka att det är :D
Yes, jag skall länka hans blogg här såfort jag fått reda på den ! haha,in your face lover!
nu skall jag lägga några partier patiens innan det blir dags att göra sängen sällskap.

over and out fatsoos!


Kommentarer
Postat av: Dennis

här är min blogg

dicklover.blogg.se

2009-01-13 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0