måndagkväll

och idag började allvaret..suck. första dagen på jobbet idag. tog mig igenom dagen rätt bra ändå. förutom att jag övervägte självmord när väckarklockan ringde vill säga. men här sitter jag nu flera timmar senare och ledig i morgon så jag skall nog se till att klara dehär haha.

köppt mig en ny dator idag också. faktiskt min första egna, haha men nån gång måste vara den första. riktigt snygg och riktigt bra köp om jag får säga det själv ( ;  så allt jag gör nu är väl bara att sitta och pilla med den. och det är väl allt som kommer hända under resten av kvällen antagligen. (och skryta om den här på bloggen med såklart! )

läckert läckert.
HP Compaq Presario CQ60-130 Vista Premium

egentligen har jag ingenting att skriva om, så jag slutar nu innan det bara kommer massa babbelskit för skojs skull (;

chipp chipp.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Du är gangster!

2009-01-06 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0