"detta fält måste fyllas i"

...ibland har man alldeles för tråkigt. eller man är alldeles för uttråkad och känner att nått måste göras, men inget finns att göras.där är jag nu. jag orkar varken tänka eller skriva egentligen men försöker jag skriva av mig en del kanske jag får nya krafter efteråt..förhoppningsvis.
tisdagkväll. nu känns det verkligen att allt som hör julen till är över. känns som att höstvädret kommit tillbaka och tagit över de som iallafall för flera årsedan brukade vara svenskt vinterväder. blåser svinkallt och regnar småspik. usch!
eller så är det väl detta som faktistkt kallas svensk vinter...lovely.

men nu är jag gladare. efter hemvägspromenaden från dagens middagsställe (vilket blev en thairesturang i närheten) som var vänliga och mättade min mage. så nu sitter jag uppkrupen i soffan igen och får tillbaka min värme.
haha jusde! hittade billiga filmer igår när vi var och handlade min dator, och sugen som jag va satte jag på ena filmen när vi kom hem. haha jag kan ju söga att filmen va efter priset...svinkass. "Flickan i källaren", jag fastnade verkligen för den till max, läängtade tills jag skulle få se den när jag kom hem. och vilken besvikelse. somnade i soffan vid halva filmens gång och inte alls sugen på att se resten av den heller. så slutet får bli en gåta eller så hör jag de av någon annan..om det finns nån som orkar se klart den vill säga haha.
ja jusde! i morgon skall jag börja forma min kropp med! skall blli kul faktist. looking forward. fast det blir väl bara gym i morgon vilket värkligen är döden, men så länge man kombinerar det med annat så funkar det ju. sen blir det thaiboxing dag in och dag ut för min del. häärligt :D dom har ju riktigt bra erbjudande nu med, mycke billigare och en hel del shit på köpet... haha yes jag är en av de idioterna som faktiskt går på såntdär! 
www.crudo.se ifall någon är intresserad (;

på torsdag skall jag få möta mina sköna brudar josefine och josephine igen. ser fram emot att få träffa dem nu, går alldeles för långt emellan när vi ses nu ;( så torsdag kommer bli en bra fikning och mycket att se fram emot!

precis hyrt en film med min gos med så blir film ikväll för våran del. "Another gaymovie" blev kvällens titel, och jag förväntar mig att den är mycket bättre än gårdagens film. men det är ju från skaparen av välkända american pie så jag känner på mig att den kommer vara till mina förväntningar iallafall!

sedär ja. det blev ju lagom till ett inlägg iallafall. sen att det bara är massa skit jag skrivigt är inte mitt problem, jag är skrivaren, inte läsaren ( ;
nu skall jag töntavidare över internet, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0