välkommmen lägenhet!

så idag jag jag varit och hämtat nyklarna till lägenheten, strålande!
känns skönt, nu känns det mera på riktigt, när man har nycklarna i handen och inom kort skall alla saker börja komma på plats. varit och kollat en del tapeter också, tro det eller ej men hittat en rosa (jag vet, det låter skumt) tapet som jag vill ha som fondvägg i vardagsrummet, och den är ju sååå läcker! skall se om de kan komma bild på den, om jag hittar någon vill säga. sedan har jag gått och kärat ner mig i två soffor inne på chilli. men skall nån av dem in i vardagsrummet så måste jag ändra min möblering som jag så strikt har ritat upp i skallen på mig själv. men vi får vänta och se :)

nyårsafton då. blev en mysig natt dedära. va som sagt innan hemma hos min bror, vi va väl en 10pers, alltså bara liten mysig fest. men den blev lyckad till max ! skall se om det kanske kommer lite bilder från den me, om jag orkar vill säga haha :)
nu skall jag back till soffan och hälsa på tvn tänkte jag. så ha inga förhoppningar på att mitt liv kommer uppskrivet här inom kort, jag tar det när det börjar klia i fingrarna igen istället ( ;

pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0