veckans första dag..

men jag känner mig på riktigt bra humör måste jag säga ! nu är de mesta planerat till lägenheten, och går allt som planerat så skall den börjas tapetseras redan till helgen, loverly! kollat på så mycke olika, men nu tror jag faktist jag har lyckats rätt bgra med färger och möbler och det mesta iallafall :D lycka!

det blev ju ingen dejt med mina dunderbrudar i torsdags, men tur hade jag när jag fick göra stan osäker med en utav dem iallafall! så det blir en ny dejt på onsdag istället, det ses fram emot till max! sen blir det nog antagligen till att möta upp raringarna pontus och andreas med, så blir det standup-show senare på kvällen, även det att se fram emot :D

se jag bara sprudlar ur mig lycka, och ännu är det inte slut på pladdrandet! haha..

i fredags hade kära bror och hans band realesafest, mycket mycket trevligt! släppte sin första platta och signing på dom mestadels av kvällen, men jag fick fina komentarer av er alla och skall tack så mycket för dom, och tacka så myckmet för en riktigt bra kväll, riktigt trevligt!

lördagen var jag inte alls så bakis som jag hade räknat med, så utan att göra mina kära josey besviken blev det utgång även den kvällen, måste tacka dig min sköna för en riktigt bra kväll ! :D (jag vet att du läser ibland så jag kan skriva till dig här nu!) hahaha dork yes i am!

söndagen fick jag finbesök hem till min nya lägenhet, kolla alla väger å va som skall göras, när å var. känns fint att det skall sättas igång nu! sedan smart som jag är bjöd jag in mig själv på middag, man måste vara smart emellanåt serrni! blev pizza, cola och en hel del massa godis hemma hos kära bror.

jim lägger den grisigaste rapen man kan tänka sig efter att ha en fullproppad mage av allt det ovanstående..
emma: å fy faa-aan! hade du varit lite tjockare skulle jag bli äcklad av dig!
jim: tjockare? vad menar du med det?
emma: ja men typ 100kg extra sådär..

hahahahaha! ja ja okej jag ger er förståelse om ni inte gillar min dialog, men en va rolig då och när man återberättar den liva haha så tyck vad ni vill jag vet att jag har rätt :D

senare iallafall på kvällen hemma hos kära kristensen&mossberg blev det massvis av mera film, godis, läsk och övernattning, vilket resulterade endast två timmars sömn innan det va dags för -vad jag tror nog alla tycker, sovhataren mr. väckarklocka att väcka mig ur min precis infallna sömn. men jag är ju inte den som är den så självklart pallra jag mig upp, väckte min kära bror och drog me han till jobbet..gött han måste älska mig för det! haha.
efter jobbet, vilket visade sig egentligen bara va halvdag i stortsett då vi mestadels bara hade rast och det kan knappt kallas för att jobba det lilla vi gjorde, tog jag mig en kall, blåsig men härlig promenad i ösregnet in till stan för att träffa lisa. åkte till gymet och tränade röven av oss. good work lisafisa!
så enligt migsjälv är jag rätt stolt över mig själv som orkade träna, och dessutom på fastande mage efter bara två timmars sömn! so cred till mig ! (jag har ändå redan gett mig själv massvis så gör va du vill jag är färdigcredad!)

så nu sitter jag här, är faktisjt inte ens trött om jag skall vara ärlig. och skriver så att fingrarna glöder på mig ! okej inte riktigt men jag måste ju få lov att erkänna att det går undan hyffsat så bra iallafall. ockej som ni säkert redan märkt så är jag på babbelhumör idag och mina kära ligger avdeckad i soffan (vilket är väl tur anars skulle han bara börja hata mig) så jag får helt enkelt skriva på medans jag har chansen.
för som tidigare nämnt så är det inte jag som läser bloggen, jag bara babblar av mig och tömmer mig på ovishet så jag kan få plats med lite ny friskare kunskap! (haha yeah right, om det ändå vore så väl!)

men nu får det ta å räcka för idag. jag skall bara lägga in en härlig liten bild här nedanför sen skall jag dra mig tillbaka i soffan jag med och se om man inte kan hittapå nånting att göra med en lördagkväll som den här. dock är redan klockan strax 21.00, men vem vet, kanske ännu en sömnlös natt som kommer ge mig massor av uppgifter istället:D
Tjingelling!


 Haha! bättre än såhär blir det inte! du får dig ett skönt skratt iallafall! dom är mina kärase så take it chillidill.


Kommentarer
Postat av: Dennis

vackert



2009-01-13 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0