färg já sa, färg de ská vá!

och eftersom jag känner mig gladare nu tänkte jag att jag skall visa mitt badrum som jag så stolt berättat för alla att jag tänkt göra om. mitt drapperi blev inte allt så bra som jag tänkt mig, men jag gillar de ändå. drapperiet var absolut inte som jag kommer ihåg heller, men med lite mer färg därinne tror ja att de kommer bli rätt najs i vilket fall :D

jag har förresten hittat en döööläcker kristallkrona i hundra olika färger som ja skulle vilja ha i taket därinne, haha inte för att den skulle ha nån vidare funktion då taklampa för mina badrum inte kommit på tal, men gud så läckert de hade blitt! :D 
dock hittade jag även lampan inne på en krog så den kommer nog aldrig till att infinna sig hemma hos mig ändå :)

såhär ser de ut nere vid toan, nej, jag fick inte med hela på en bild pga. min härliga size på rummet..
och såhär härligt ser de ut uppe vid taket ungefär :)

lite mera färsprakande prylar och jag tror att de kommer bli rätt ball att gå på toan ändå! :D funderar även på att köpa ny toaring å måla i en färgglad nyans, haha nu när ja t'änker på de skulle de ju va riktigt coolt med nått luddigt tyg! haha you newer know! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0