äckliga väder

nu börjar jag bli agr. denna årstiden längtar man bara mer och mer och meer efter älskade vår och sommar. framförallt sommar. men nej inte det. tack så mycket. man känner inget annat än viljan att vilja spy. ju mer sol man vill ha destu mera regn får vi bara. eller snö. snö i mars är ingen roppar högt för. bara av besvikelse i så fall.
när skall världen ta vändning och göra sverige till ett exotiskt land egentligen? vi vill ha sommar och sol året om, snön kan man få på så många andra ställen.

nu sitter jag på jobbet och har så underbart tråkigt så jag vet inte vad jag skall göra. så jag fick en kännsla av att få skriva av mig lite. så det fick det blui. vad skall jag annars hitta på på min rast om inte gå runt och luffa i fabriken. mend det orkas inte.
så efter jobbet. dvs om sisådär en och en halv timma skall jag ta mig till angered för att träna. dom öppnade ju den nya anläggningen i dag om jag inte är helt ute och cyklar. så skall bli lite spännande och se hur det ser ut nu, är det riktigt fräscht blir man ju mer peppad till att träna, och det tackas ju inte nej till. det är ju oftast bara viljan och defenetivt orken som spelar in på om det blir träning eller inte. so i hope! skall snacka me dom om olika boxningspass med, där bränner man fett i mängder har jag hört! haha det är ju inget man tackar nej till heller precis :)
men nu skall jag ta mina sista minuter och hittapå nånting roligare. bli nog lite mera kladd här ikväll när jag kommer hem, om jag inte är alldeles för trött och deckar i soffan för ovanlighetens skull haha :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0