back on track!

okej. nu har jag börjat visa mitt riktigt lata jag. här blir det inte många sillar plockade. 
men eftersom jag är riktigt uttråkad och känner att nått verkligen måste fördriva min tid så bestämmde jag mig för att börja om här igen. min kära mor har ju fått fnys om att jag skrev här lite då och då så nu fick jag klagomål på att jag måste börja uppdatera igen..dela med mig av mitt händelserika liv! HAHA!

så nu, på begäran, blir det lite mera uppdateringar lite oftare..antagligen.
försökte mig faktist på en designe idag med (..okej nu förstår ni hur tråkigt jag har det) men det gick inget vidare. försökte med massa minnesuppfriskande kodsidor, men icke sa nicke. de ville inte sätta min hjärna på spinn det heller. så jag fick helt enkelt ta och googla fram en härlig liten gratis-designersida..have to do what to do. men ser lite väl tjejigt ut och lite väl tråkigt ut kanske. så tänkte lögga in lite bilder och såntdär i inyn, när jag väl kommer på hur man gör, för nått pspprogram eller liknande har jag inte orkat fixa till datorn heller ännu..
nu skall jag ta en paus från datorn om jag klarar mig. lite matlagning och tvkollande. som vanligt :)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0