bara vanlig måndag

nu är jag så uttråkad så juag tänkte att jag skall ge er lite uppdatering ifrån helgen. hade inga planer på att dela med mig egenligen men bara för att.

fredagen blev tilldelad mina nära och kära. vi hamnade på dubbliners och vi hade låångt ifrån otrevligt vill jag lova. egentligen hade jag planerat tidig hemgång då jag inte kännt mig riktigt hundra på ett par dagar. men icke sa nick. de blev en utgång som alla andra! haha

lördagen var det bara att klistra på sitt fejksmile och låssas som man inte va bakis alls. för då var det dags att träffa hela tjocka släkten och åka iväg för att käka middag på restaurang och fira mormors och morfars 50åriga bröllopsdag. det var faktist himmlans mysigt under omständigheterna, så det fick bli att kallas en helt okej kväll ( ; sedan fanns det inte mycke krafter kvar i kroppen, så det fick bli raka vägen hem till soffan för att vila ögonen framför nått program på tvn vad det nu blev.

söndagen fick bli rehabsdag. förflyttade min nyvakna kropp till soffan för att förstätta mina skönhetssömnstimmar som jag verkligen behövde. tills jag blev väckt frammåt senare eftermiddagen då det var ags att åka på middag till svärmor. så efter maten började min mage spöka så det fick bli till att åka hem. tråkigt det för svärmor har det riktigt mysigt därhemma :)
efter det blev det sängen och vaknade gjorde jag för några timmarsedan och fortfarande sitter jag här. men iallafall så känner jag mig mycket piggare så det får bli till att pallra sig till jobbet i morgon iallafall. men tur är väl det. för jag känner hur uttråkningen börjar krypa fram i mig nu.
stackars min plutt när han kommer hem!

nu skall jag väl iallafall se om det kan bli lite nytta gjort!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0