efter helgen..

..kommer måndag. tråkig dag som alla andra dagar. iallafall segaste om inte annat. på jobbet va det segt, sen träning. den va lika seg den också. men som tur va hade jag med min nyinköppta tidning, så det va jag och tidningen en hel timma på gåbandet. men mycket klokare är jag inte, haha som beräknat.
efter träningen bar det av till favoritens kusins bar och käkade sushi som så många ggr förr. dock fick det bli att ta med hem då vi stannade på café innan och käkade räkmacka. men det passade finfint med lite extra småmatsplock till komma-hem-fikat (; 
nu ligger pussen i soffan och ser på two and a half men, jag måste bara få ur mig dethär. jag är så besviken på det programet nu. det är bra att det sänds nya avsnitt, för alla har ju gått i repris hur många år som helst, men Jake är så stor nu! :O inte lika ball att titta på längre. det är klart att det går att tittas på, men inte samma feeling lixom, hmm. jag skall inte klaga, haha jag är lycklig att det fortfarande går iallafall. är ju ändå ett av de få program som går nu som faktist är värda att ses :D

klag klag klag! på min tjocka pojkvän som inte beställt våra ankor ännu. att man skall behöva ta tag i allting själv här i världen! (haha egentligen är det inte jag som skall klaga då det faktist är han som är hemmafru, och inte jag ( ;
men hade en tanke att jag ändå skulle kika runt lite på sida för att se om jag kan hitta nått kul att ge till pappsen som fyller år snart också. så det blir väl till att jag får beställa ankorna iallafall, haha :)

kan ju berätta om min fullspäckade helg medans jag ändå hålller på. är ju så kass på uppdateringar, så lika bra att ta allt på en gång när jag väl skriver :D
fredagen såg inte bättre ut än att jag bokstavligen sov bort hela dagen. eller jag va iallafall vaken minst 2 timmar från de att jag kommit hem från jobbet, haha sedan var det kört. vaknade inte på lördagen förrens strax innan 11, så där va hela den dagen bortsovd. sen kom snälla pappa och plockade upp mig för att ge mig skjuts till sjukan och hälsa på mamma, sedan hem igen för att fixa för fest som skulle hållas hos mr.L. 
söndagen kom pappa tidigt igen för att ännu en gång åka upp och hälsa på mamma. fastnade där ett par timmar och sedan var et dags för hemgång igen. blev inte många vakna timmar där heller efter hemankomsten, så jag har nog mest sovit bara faktist, haha spännande!

over and out. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0