en snabbis för uppdatering

inte hänt speciellt mycket för mig denna senaste veckan heller, men har bara sån lust att få babbla av mig ( ;
i torsdags var vi på hendriksberg och drack öl, äntligen! längesen det blev utgång för mig nu. kära bror hade ju spelning, så vad har jag fö val än att pallra mig dit? ;) sedan blev det vidare till rockbaren innan det var dags för hemgång, tack för en sjukt bra kväll ni som fanns där! :D 
så fredagen fick bli en ledig dag. hemma från jobbet och sov bort hela dagen hemma i soffan, haha men det va de värt! frammåt eftermiddagen/kvällen blev det besök hos älsklings kusiner i den berömda sushibaren :D det uppskattas! haha.
jobba övertid på lördagen och sedan hem för att krypa ner i soffan och sova ett par timmar. trodde jag. blev film som va alldeles för bra för att somnas till, och sedan var det kört. lördagkväll fick tillbringas hemma hos ett poar kompisar till pojkvännen, massa tvspel och coladrickande. 
i morse fick jag snällt sätta mig på vagnen hem till mig för att möta min snälla pappa som lovat att komma hem till mig och borra lite saker. så blev det en sväg förbi soppdumpningscontainarna -det behövdes! och sedan snabbis hem och hälsa på mitt kryckmongo till mamma :) stackarn har ju gått och brutit foten, men hon börjar bli lite stabialre på kryckor nu, haha dte är skönt att se :D 
så nu är det dags för mig att köra ett storröj med skutrasa och damsugare. massa väggspån överallt och ingenstans. iofs redan börjat, men en hel del kvar att fixa !
får se om det hinns med en sväng till svärmor senare och käka mat, men har massor att göra så i sådanna fall måste jag lägga på ett kål, eller flrea..
nu måste jag dyka ner i stäningsdräckten igen och få lite gjort här hemma!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0