godeftermiddag

nu har jag vaknat och hunnit med en del. både käkat frukost och sett massa barnprogram. hunnit med att surfa en hel del och pratat med joseygosey i telefonen. inget jobb blev det för mig idag inte. tänkte för mitt eget bästa att jag behövde en rehab dag så jag verkligen skulle få friskna till. och just nu klänns det som det verkligen hjälpt. det tackar jag för!

så nu sitter jag och gör faktist ingenting. snygging ringde innan och väckte mig och sa att han hadde uppgifter till mig idag här hemma, så nu är jag nyfiken på vad det är. eller ja, inte för jag tror jag kommer vilja göra det han säger, men för en gångsskull kanske det är någonting kul! haha annars lär jag bli besviken..men storstädning var det här igår så jag tror jag slipper tråkigheterna, förhoppningsvis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0