idag är en lycklig dag!


iallafall än så länge. jag tror mitt arga inlägg igår blev sätt av gud. för var det inte goaste vädret idag runt 4tiden?! jag blev sjukt lycklig i hela kroppen iallafall.
började dagen seg som vanligt, men man kommer alltid igång efter frukost. hafft en sån skön kännsla i kroppen idag, som att jag verkligen lääängtat ihjälmig till eftermiddagen för då, då händer detdär speciella asroliga! men nej, ingenting alls att göra idag. men det va skönt med den könnslan för dagen gick så mycket fortare. me like!
inväntan till halv4 när vi tog våran sistaciggenfördageninnanutstämpling-cigarett var det så dödlig skönt väder på våran utegård, sjuuukt! haha jag blev så lycklig så jag skulle kunna skriva ett inlägg om bara mina kännslor för den stunden, men det hoppar vi över. så där stannade vi ett bra tag vill jag lova (klockan hann passera långt över halv fyra innan vi började röra på påkarna). Så fick det bli en promenad in till stan. både jag och min bror beskrev för varandra hela vägen hur lyckliga vi var över vädret, haha. så väl framme vid hållplatsen bestämde vi oss för att missa 3vagnar bara för att få njuta så mycket som möjligt. man vet aldrig när det blir en sånhär dag igen. sedan a på torget och en snabbis in på apoteket. sedan fick det bli en omväg hem så att jag skulle få vara ute en stund till :) gud vad jag inte hade någonting annat i skallen än längtan efter skinnjackan, vårskorna, alla kläder som bara gör sig så döööödligt snyggt på våren och sommaren!

men nu är jag back hemma i lägenheten. mina planer var idag att plocka iordning så mycket som möjligt av allt som bara ligger överallt och skräpar. fixat ett hånglås till källaren med så jag skulle kunna bära ner massa skit. faktiskt om jag skall vara ärlig hade jag riktigt sug för att städa. man blir ju på så gott humör när allt är sdädat, snyggt och fräscht runt omkring en! så när jag kom innanför dörrarna, slängt in min väska och kollat igenom posten bar det av ner till källaren. trodde jag. ingen aing vad det var för konstigt rum jag hittade. men en källare var det inte. och nyckeln min passade inte till några andra dörrar därnere heller. så slog det mig att det kanske är en vind jag har då, haha men fyra trapporupp orkade jag inte så det får kollas en annan dag, men jag tror dock inte så är fallet. källar har jag för mig det skulle vara. sen va det så mörkt och massa konstiga ljud överallt. så jag får ta med min stora starka man ner nästa gång och se om jag har större lycka då! haha.
så nu har jag tappat lusten helt för att städa. får bli lite matlagning och invänta efterlyst här slappandes i soffan istället :D
eller så får jag mig ett ryck och tar tag i all skit iallafall, vi får se vad kvällen har att förutspå helt enkelt :)
nu skall jag lägga mig och göra absolut ingenting iallafall :)
blir säkerligen mera babbel lite senare!




puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0