natti natti

någon mat blev det dock inte, men en lång och skön dusch. mycke varmt badat och massa spelandes på min nya duschanka! (justerbar radio och temperaturmätare i den!!). så mina planer ganska exakt så nu blir en kvälls cigg för att sedan krypa ner i sängen och få mig en dos av twilight. försöka sovabort så mycket som möjligt av min underbara förkylning som NÅGON har smittat av sig av till mig. jag är allt annat än nöjd nu! haha. 

jusde, idag fick jag köppt mig en tv också. hade egentligen spanat in en helt annan, både större och biligare, men när jag väl kom till affären så var tvn (dock redan förutspått i min skalle) slutsåld. ibland hatar jag extrapriser, eller iallafall när man inte hinner utnyttja det själv. fast å andra sidan så va den tvn rätt kass i längden, så fick bli en annan. dock mindre. men affärssnubben och pappa var helt inställda på att 42tum skulle bli på tok förstort! så jag fick väl lyssna på deras råd. så jag va rätt nöjd då där i bilen påvägen hem. tills jag kom hem. pappa hjälpa mig att sätta tvn på plats och redan där var både han och jag rätt överrens om att en större tv skulle absolut passat! besviken blev jag men vad skall man göra åt saken nu.haha vi fick dra fram tvbänken en bra bit plus sätta tvn nästan så långt ut som det gick mot kanten, då kan jag erkänna att det känndes lite bättre med storleken iallafall. det slutade med en 37tums iallafall, svart från sony.  får bli en större nästa gång det är dags att köpa ny istället ( ;
men nu får det allt vara färdigbabblat. 
skall försöka bli lite bättre på att skriva här med. för min och min kärestas skull så att jag får skrivigt av mig här så han slopper höra på allt mitt babbel som blir annars dag in och dag ut, haha!

så godnatt och sov så gott nu, fr det skall jag göra!
pucc och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0