sådärja

nu har jag storstädat hela lägenheten. en stor kram till mig tack! nu är det bara duscha och pysslaommigsjälv-tid kvar på listan. lite laga mat, kanske långt bad och såntdära. men det får vi se hur det blir med den saken. haha. det är sånt man går och tänker på att "ååh gud va mysigt! jag måste ha ett litet hemmaspa för mig själv idag!" men man kommer alltid på andra saker att göra hela tiden så det glömms bort..men men :)
nu har jag planer på att lägga mig i soffan och läsa en bok, haha känns som värsta oldien, men har börjat komma in i min läsperiod nu, otroligt aslappnande faktist. håller ju fortfarande på att läsa twilight, haha bara sådär ett halvårsedan jag började med den, men man hinner inte alltid fortsätta. fick hem en ny bok nu i veckan som jag är otroligt sugen på att läsa. flickan under gatan. men har jag väl börjat läsa så måste jag läsa ut den jag håller på med, hur kass och seg den än är. fast i twilights fall är det inte seghet eller kasshet som övervinner ickeläsardelen, mera latheten. och även fast jag hunnit se filmen ett par ggr både innan och undertiden jag läser boken, så måste jag läsa ut den !
när jag väl är inne på att snacka böcker så fick jag åna en bok av mamma också. kommer inte ihåg vad den hette nu, men den skulle tydligen vara extremt bra iallafall. min mamma är lite av en bokexpert, så jag litar på henne. hon sa att hon satt och grät vissa stunder till den, och det är ju dom böckerna som är riktigt bra! fast sen är jag en rätt blödig person som lipar till det mesta jag läser och ser på tv, haha. är det sånthär man skall hålla för sig själv? :D
nu skall jag tillbringa lite tid med min soffa iallafall. inte blivigt så mycket rumpgnid i den idag ännu så jag behöver ge soffan sin dagliga dos. 

puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0