harregud

tackar jag för att det är ledighet idag också. 
igår va det hem till terre. men det blev alldeles förmycket kaffe. när klockan blev strax innan halv5 på morgonen var sista filmen färdigtittad. terre var trött och jag alldeles förpigg för att sova. så jag traskade mig hemmåt. vilket jag inte skulle gjort. nu ligger jag här i soffan, ögonen är trötta som bara den men jag kan inte sova! jävla skit. jag somnade iofs runt 8tiden men jag vaknade strax innan 10 också. till råga på allt så drömde jag om och om igen hur min pojkvän gjorde slut med mig. han hade tydligen gjort en relationsundersökning på wow vilket gav resultatet att i denna spelvärden passade inte jag in som hans flickvän så han var tvungen att göra slut med mig...harregud. kommer denna dagen sluta bra alls? nej. jag tror inte det.

ikväll är det thaiboxning också. jag är, eller jag får väl säga jag var hur taggad som helst för dagens träning, men vi får väl se hur det blir med den saken. skit. för får jag ingen sömn innan den träningen drar igång så kommer ju inte jag vara speciellt fit for fight iallafall, det är en sak som är säker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0