helgens bravader är nu över

så jag sitter helt död i soffan. helgen har hunnit erbjuda mycket! jag började ju som sagt mig helg i fredas med att tvätta fram till senakvällen. sedan bar det hem till emma för att ta de lgnt och dricka vin. och så blev det. bra va de också! lördag blev jag väckt av emma som ville att vi skulle äta frukost tillsammans. så fick hoppa in i duschen och sedan kläpåmig för att börja traska neråt hem till fröken snygg. frukosten var uppäten och ölen kom fram. lite senare kom lisa och malin för att föreviga våran såväl planerade schlagerkväll. riktigt bra om jag får säga det själv! traskade hemåt vid halv2 och tvärdeckade i sängen.
även i morse var det bara att hoppa in i duschen det första jag gjorde. men inte klagar jag för det! hem till emma igen för att se på lisa el snyggo! sötungen hade ju studentbal idag, och sjukt va snygg hon va ! okej hon är snygg i vanliga fall med, men hade jag varit laggt åt andra hållet hade fan inte mycket hindrat mig för att sätta på henne! OHLALAA!!
sedan träffade jag min snygga josse i stn och fick i mig alldeles förmycket kaffe haha så nu kommer jag la somna en timma innan det är dags att gå upp igen. men de får bli morgondagens bekymmer. nu skall jag forsätta ge min soffa kärlek och vila mina ögen på tvn.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0