nu är magen glad

och lika så jag. gjorde massa mat så har två matlådor, det är bra för det är ändå massa dagar kvar tills lönen kommer. och magen skall ju mättas fram tills dess. nu är jag färdig med det mesta. skall bara hoppa in i duschen och sedan bege mig hem till terre. mys! jag har hafft rätt mycke ångest idag också, me tanke på att jag inte har tränat på två veckor. innan tyckte jag de va sköönt när jag hade legat hemma en månad och inte rört mig alls. kunde smälla i mig en chipspåse nästan var och varannan dag. men inte nu längre. jag är jättetaggad till att träna, men de har lixom inte blivit av. det måste jag ta tag i nu. får bli mitt nya löfte haha. i morgon skall jag iallafall ner och träna thaiboxingen. så får jag väl försöka klämma in ett pass av någotslag i helgen kanske.. men jag skall inte säga ska för jag kan inte lova att det kommer att bli av haha.

nu skall jag iallafall ta mig en cigarett och sedan här ni inte av mig mera på ett tag :)
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0