ordning och reda. pengar på fredag!

nej inte riktigt. pengar på måndag iallafall. och ordning och reda kan ni fethajja att det är hemma hos mig! MOHAHAH. kom hem till mig och ni får ångest över era egna hem! idag har jag börjat med att hänga in massa kläder i garderoben. de va väl på tiden ändå. sedan fick det bli rensning i mitt blivande walkincloset. ni som varit och hälsat på vet ju att där inne stod ungefär 5miljoner ouppackade kartonger, och idag fick jag iordning på ungefär 5-6kartonger iallafall. cred till mig tack! sedan blev det ju såklart storstädning med. och satan i gatan va fräscht jag har det här hemma nu! haha.

nu skall jag laga mat, det blir makaroner och köttfärssås på min meny. smaskens smaskens. de va längesen nu. sedan bär det av hem till terre på myskväll. UPPSKATTAS!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0